Thursday, July 21, 2011

why so SERIOUS?


semester baru budak-budak poli ni dah hampir dua minggu berjalan
seperti tahun2 yg sudah...masa ni jugak lah para pensyarah akan didatangi dengan kursus2...siapkan dokumen ini lah...dokumen itu lah...kena buat program pelajar lah...meeting di sana sini...PELIK KAN?...
bagi pakku...memang itu lah sistem yang telah lama kita kena ikut...
bagi empunya diri yang merasakan layak naik DH44...masa ni jugak lah kena siapkan FOLIO dan segala macam...memang memenatkan!

kadang-kadang dalam hidup ni...kita tak perlu lah terlalu SERIOUS...sampai menyusahkan orang lain
SERIOUS dalam kerja memang dialu-alukan....TETAPI kalau dah sampai menidakkan kemampuan orang dibawah jagaan kita...APA PASAI NI? teruk sangat ka...atau memang dah KAYU sangat ka sipolan tu?

why so SERIOUS?

ingat...rezeki itu datangnya dari ALLAH...
wujudnya DOKTOR bukan kerana KEPAKARANNYA...TETAPI...
wujudnya DOKTOR adalah disebabkan oleh adanya PESAKIT!!!....
faham ka?...tak apalah...buat2 la paham...(",)

twitter

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Live Traffic Feed

widgets

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP